Tetoh Muna
بسم الله الحمن الرحيم


Alhamdulillah,dengan suka cita nya aku merasmikan blog aku yg kedua,Wadi el-Quraa yg 
bermaksud Lembah Bacaan.Blog aku yg pertama,Little Caliph dah dimansuhkan dgn rasminya setelah sudah sekian lama terbiar tanpa updates..ceh ..poyo je ayat..dan aku harap segala ilmu dan pengalaman yang aku catatkan dalam blog ni menjadi iktibar dan manfaat utk semua.Banyak cerita yg tertangguh yg ingin ku kongsi bersama..sementara tangan aku masih kuat lagi utk menaip ,sementara aku masih diberi kesihatan yang baik, sementara waktu itu masih berdetik dan akal masih waras utk berfikir.


Dan masa itu sungguh singkat kalau difikir balik.Ajal itu tidak menunggu kita.Cukupkah amalan kita di dunia.Sebelum aku rehat selama2nya,ingin ku kongsi satu persatu cerita,agar menjadi pedoman utk semua :)

 Ku tujukan tinta yg xseberapa ini terutama sekali untuk

  suami tercinta,
  mujahid yg bakal lahir ke dunia,
  mama wa baba,
  adik2, 
  dan semua sahabat para pembaca setia.
 

Dan,ia sama sekali tidak bersangkut paut kepada sesiapa mahupun yg hidup ataupun sudah meninggal dunia..Sahabat sekalian bebas mengutarakan komen dan cadangan.sama2 kita berkongsi maklumat dan ilmu pengetahuan.Moga ilmu ini menjadi pedoman dan iktibar utk semua.


Tulus ikhlas dari,

Tetoh Muna <3
1 Response
  1. Allahumma Yassir wala tuassir ya karim, Baraqallahu fiqq


Post a Comment